Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 30 Julai 2012

Short entry =)

Views
Pergh lama betul lah tak hapdate disini kan .al maklum lah , last week balik rumah parents , jadi tak dapat lah hapdate .internet ada pun malas nak tnjuk gigi kt cini . eala excited berada di rumah.Jujur cakapla , sepanjang hidup ni , ramadhan kali ni lah cm bermakna gile sbb aku rasa sesgt manisnye berpuase bersama keluarga.Kalau tahun lpas sibuk feeling sob3 coz jauh dari keluarga.Tahun ni fikiran more to matured lady yg asyik ingtkan keluarge kt rumah.Insyaallah law xjadi lah ambk lesen mggu ni , akan ku pulang lagi :D
Eala , ayah berharap betul aku dpt balik tiap2 mgu wlaupn duit berhabes kt tiket pergi balik je.Aku lak ? walaupun penat tp law ayah sggup crik duit byr duit tiket aku , takkan aku yg sekadar duduk dalam bas nak mengeluh kan ? sapelah aku nak mengeluh .. tak ape , demi keluarga.Aku korbankan segalanya .. Biarlah org nak kata kolot ke hape ke , janji aku bahagia dengan life aku tanpe perlu fikirkan hal orang lain :D
Adiyosss ...  kau ada ??

2 ulasan:

Din Salekin berkata...

kau pindah poli temerloh je. dkt cket. ari2 bole balik. kah3..

Aqira izzati berkata...

untungg lee temerloh ad poli kan ?
aku tkot kng ad yg menangis lak aku pndah poli /



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI