Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Selasa, 31 Julai 2012

me as matured lady :)

Views
Alhamdulillah hari ni aku ingat nak pakai cermin mate.HAHA ! kelakar kan ? suppose ingat lah kan sebab bnde tu nak gune tp oleh krne aku dah jarang pakai cermin mte 2 , jadi aku selalu lee lupe mau pakai.Ohh so sengal lah .. dan hari ni , zara cakap aku nampak matured pakai cermin mata.HAHA ! semua ckp cm2 lee , even my sis pun ckp cm2 .. eala muke budak2 kan aku ni ,haha .. xpela.. :P
Jadi aku pakai cermin mte ,nampak lah semua .. sampai lecturer jmsk tolak kete ramai2 nun jauh sane aku boleh nampak ble lalu nk g jtmk .Kuang3 .. bangge ke ?? sudah2 , aku nak p cari lompat tikam .. tinggalkan anda semua dgn kenangan aku sem1 bersama cermin mte :)

sem1


form 5
*harap maaf , gmbr rosak dibawah :)

2 ulasan:

Din Salekin berkata...

ok batuk jangan lupa makan ubat. hahah :D

NurAqira berkata...

BAik !! :( , thnkz kawan



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI