Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 28 Januari 2013

Online Shopping

Views
Rasa serba salah menghantui iolzz bilamana tidak membantu kawan2 dan family member yang sedang mengusahakan online shopping .. Dan paling sedey bila syarikat ni block smue website facebook.Jadi semua kerja aku yg majoriti berkaitan Fb terpaksa dihentikan, Sadis ! Dan sadis juga bila ada blogger2 yang ajak join contest or segmen tapi bila ada yang kena like page , aku terpaksa batalkan niat aku utk join :'( .*nangis dalam hati.
Dan kerana itu juga aku topup beruk aku ! Yaiiyy , sementara ada.Jom kte review 2 page online shopping yang sedang diusahakn oleh org yg aku kenali.First ?

Yang first nie online shop dari blogger qiela azman  bersama partner beliau yang juga seorang blogger .Setakat yang aku review , baju yang dijual menarik dan masih dalam proses penjualan dan upgrade :) .Caranya penjualan yg buat customer tertunggu paling aku suka.Ausomee gitu , mohh jenguk ye ? klik je banner kat atas .. 
Second one adalah umairah collection , yang ni online shop yang diusahakan oleh kakak dan maksedare iolzz .. kalau yang ni memang aku bagi jaminan 110% memang material serta design sgt up too date.Bukan sebab ini family tpi sebab aku sendri pernah ke butik beliau aka makcu aku yang berpusat di bandar pusat , jengka Pahang.Antara jubah yang menjadi kegemaran aku yang telah disponsor oleh umairah collection adalah ...
Cantek kan cantek kan ? ade lagi jubah yang umairah collection sponsor untuk wordrobe aku tapi tak sempat lagi aku nak tangkap gmbr.Baju lain ? adess malas cee panjang2.. pegi je jengah , Aku jamin memang superb.Kalau nak tngok secara real , haa kau pgi jela kt kedai die, di No. 90 lorong intan 2 , pusat komersial bandar jengka , 26400 , bandar jengka , Pahang,. Nahh facebook tuan empunya kedai Siti Sawarti atau blh add facebook kakak aku , Nur Fatin .Aku ? tolong review je .. Ade jugak niat nak bukak online shop sndri .Doa2 kn k ?
Last but not least , selamat bershopping :D





1 ulasan:

qiela azman berkata...

tq sbb tolong promote :D



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI