Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Rabu, 2 Januari 2013

Segmen : Aku dan buddies

Views
-TAMAT-

Wooot3 ! pecaya atau tidak ?? aku selaku empunya tanah kedaung yang kudus mudus ini berjaya buat segmen :p ,kihkihkih(takbur) .. Segmen ini aku buat bagi menghargai rakan ku itu yang banyak membantu aku ketika aku susah dan berkongsi ceria ketika aku senang , EN. DIN SALEKIN !! Okeee sudah , kembali pada topik di atas , Hari ni aku nak buat satu segmen : Aku dan buddies.Mcm mne carenye ?? sile tenung bawah ... 

1. tepek gambar dibawah (harap maaf , aku tak reti edit gmbr :p )


2. Buat entry tentang Aku dan buddies , menceritakan tentang persahabatan anda dan rakan anda.
3. Buatkan ucapan selamat hari jadi anda yang paling KREATIF kepada rakan ku itu , Din Salekin (dalam gmbar diatas) yang telah menyambut hari lahirnya semalam.
Mudahkan ? tapi ada syarat2 nya .. 
1. Follow blog ku yang kudus ini .. kihkihkih
2. Make sure ADA gambar buddies anda ditepek kan sekali dlm entry tersebut bg menghrgai buddies kesayangan anda itu :D ..

Ehh alomakk aihh mudoohh nye leeee segmen ni kn ? Tiada yang akan diangkat sebagai pemenang tapi  tapi aku akan memilih hanya 4 orang SAHAJA untuk diberikan topup RM5 secara PERCUMA , wooot woooot !! walaupun 5 ringgit je tapi dptlee save budjet buat kome2 kn ?? jadi tunggu ape lagi ,, Jom la join !! Segmen ni akan berlangsung selama 4 hari sahaja dan akan berakhir pada 7 JANUARI 2013 pukul 8.30 pagi !! 

*Selaku tuan tanah kedaung mengucapkan , selamat menyambut setahun lagi tumbesaran din :D

2 ulasan:

Din Salekin berkata...

haha.damn. kan aku dah ckp semalam. muke tak ok. haha. tapi xpe laa. anyway tq ! I appreciate it ! :))

Tanpa Nama berkata...

dah join sini :)
http://storylifeofqiela.blogspot.com/2013/01/segmen-aku-dan-buddies-oleh-cik-gigi.html



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI